martes, 27 de septiembre de 2011

Estiu en marxa

Ja fa algun any que vaig a correr i la gent sempre que s'acaba la volta a peu a la marina comenten uns i altres:"jo acabe la volta a peu i fins setembre no em torne a agarrar".
I jo pense:"si",entonces jo em relaxe i tots continuen,pero aquest any ha sigut molt descarat,que si uns s'apunten a la de bellreguard,a Miramar a la volta a Albaida...,pero el colmo ha sigut Josep,que un dia em diu que vol correr la Maratò de Valencia i aixo ha significat que tot l'estiu a estat entrenant sense parar,pues imagineuse com està,menos mal que Javi ha tingut familia(vaig pensar jo) pero Javi va a rodar i jo vaig amb la llengua a un pam de terra, i tampoc ha sigut bona idea.
He estat buscant en pagines webs de correr i despres de Benissa(ultima cursa de La Volta a peu a La Marina) la 1a que es va correr fou a al Real de Gandia,van acudir:
LLuis Vicens,Alfonso Sampedro, uns monstruos en eixa cursa una cursa que consta de 8000 metres i els xics la van fer en 32:38 i 33:50 respectivament.
Depsres va vindre Villalonga i aqui es van juntar un altra vegada Lluis Vicens,Alfonso Sampedro i els van acompanyar Jose Pastor i Juan Palones,realitzan tots 4 una molt bona cursa per la calor que feia.
El diumenge seguent es van juntar Josep Català,Victor Sapena( d'estrangis),Bertomeu Albi i Ernest Ivars,diumenge d'autentic estiu calor a tope pero ells i uns 460 mes varen realitzar la cursa de la platja de Bellreguard,cursa de 10000 metres(tots 4 acompanyats de la fotografa del club Raquel Sancho.
Desprès a vindre Marenys del de Barraquetes,la cursa de festes de Pedreguer,la milla de Moraira,Simat de la Valldigna,Montaverner,Cullera,Barx,la Pobla del Duc,L'Alqueria,Xeresa,Beniarjo i Beniarbeig.
En totes aquestes curses varen haver algun component del club d'atletisme La Xara,com sempre passejant el nom de La Xara per la geografia espanyola.
Tambè cal recordar al nostre atleta inter comunitari( Jesus Reina) que tambè ha deixat algunes petjades en algunes curses realitzades per zona de Barcelona(ciutat on resideix).
Com comprendreu no vaig a posar classificacions de totes les curses ja que no tindria prou full per actulitzar el blog,pero ho podeu vore en Somesport i en conchip.

No hay comentarios:

Publicar un comentario