domingo, 26 de junio de 2011

Despres de la marina.... l'estiuet

Tots els anys la frase es:"ara que ha acabat la marina ja no correre mes fins a septembre perquè fa massa calor."
El proxim que meu diga em riurè perquè ha passat poc mes d'un mes des que s'acabat la volta a peu a la marina i ja em estat la gent del club en unes 5 o 6 curses diferents,amb diferents resultats per a cada un dels nostres components,aquestes setmanes em tocat la zona sud de Valencia ja que es on es disputen les curses majoritariament en la safor,en Marenys i el nostre internacional runner que va correr en Barcelona.
Com no estic en totes les curses no puc opinar de les circunstancies i de la climatologia,no cal ser meteoroleg per a saber que feia molta en cadascuna d'elles perquè ara siga l'hora i el dia que siga fa molta calor,pero per molta calor que faça la serp multicolor sempre esta ahi i ara mes encara que el esport esta de moda.
Ara tots diuen que paren d'entrenar i/o de correr en curses (pero no teu cregues) qui mes i qui menos fa alguna coseta.
Bò el blog trobe que agarra unes petites vacacions,us he deixat les ultimes classificacions,l'unica cosa que em falten fotos.Que tingau bon estiu i bones vacances qui en tinga i a la gent del club dirvos que tenim un petit membre mes al club i es Xavi Noguera, fill del nostre crack Javi donarli l'enhorabona,si corre igual que el pare serà un megacrack.

No hay comentarios:

Publicar un comentario